вторник, 3 юли 2012 г.

Първа снимка на новото Renault Clio

 Първата официална снимка на Новото Renault Clio, ни показва много. Това е първият модел с изцяло новата линия на марката създадена от Laurens Van den Acker, която ще бъде наложена във всички бъдещи модели на фирмата. По всичко личи, че моделът вече ще се бори за нов имидж и ще предлага завиден простор в купето. Изнесеният плътно назад, заден мост допринася за това, както и увеличените размери на купето. За сега не разполагаме със снимки на интериора, но източници близки до фирмата твърдят, че
 материалите използвани за неговата направа са от високо качество сравнимо с това на по-големите модели на марката. Няма и как иначе да бъде, тъй като фирмата няма намерение да губи позиции в този пренаселен и може би най-конкурентен клас. Интересен е факта, че поне за сега фирмата не предвижда да пуска версия с три врати. Комби версията също все още не е потвърдена, но в близко бъдеще се очаква SUV модел (Renault Captur), който ще бъде новост в този клас на марката и същевременно ще замени и недооцененият Modus. Длъжни сме да припомним обаче, че
фирмата възнамерява да възроди Renault R5 през 2014г., който ще бъде с три врати и може би именно той ще замести липсата на такава версия в моделното семейство на Clio. Всичко това ще се разбере в по-късен етап, но още в края на този месец се надяваме да станат ясни техническите подробности относно новото Clio. До тогава остава в сила това което знаем. А то е, че под предния капак, място ще намери новия 3-цилиндров, турбо бензинов агрегат с работен обем от 0.9 литра, чиято мощност ще бъде 85к.с. Базовата версия най-вероятно ще бъде оборудвана с 4-цилиндровия атмосферен - 1.2 литров мотор с мощност 75к.с., който ще има и версия с принудително пълнене на горивото чиято мощност ще бъде 105к.с. По-мощните модификации също ще разчитат на турбо технологията, като 1.4 литровия агрегат ще разполага с 136к.с., а собствениците на върховата версия оборудвана с 1.6 литров мотор ще разчитат на цели 190к.с. За по-добра икономия някои от модификациите ще се предлагат и със Стоп/Старт система, като от фирмата обещават среден разход на гориво в рамките на 3.5-4.0л/100км. Дизеловите версии със сигурност ще се предлагат и с новия 1.6 литров агрегат, но има вероятност да намери място и такъв с по-малък обем. Кой ще е той, ние ще разберем до броени дни

Няма коментари:

Публикуване на коментар